Monday, April 1, 2013

Cupcake draaiplateau

Zaterdag ben ik gaan winkelen met mijn zus en wij houden van cupcakes maken dus liepen we de Cook&Co in en dat is echt een paradijs op het gebied van koken en bakken. Bij Cook&Co vind je eigenlijk alles wat te maken heeft met koken of bakken van verschillende mixers tot aan olijfolie in verschillende smaken echt leuk om even rond te snuffelen. Zo kwamen we ook bij het cupcake/cakepop gedeelte en daar zagen we iets heel leuks en handigs staan namelijk een cupcake draaiplateau. Eerst dacht ik van hebben we dat wel nodig maar toen dacht ik gelijk het komt vaak voor dat je net even staat te klungelen met een cupcake omdat je hem dan vast moet pakken om de versiering mooi erop te krijgen en doormiddel van dit hulpmiddel hebben we dat probleem niet meer want je draait het plateau en spuit ondertussen de crème op je cupcake. Hoe handig is ook nog dat het draaiplateau een serveerschep heeft zodat je hem makkelijk nadat je hem gemaakt hebt ergens neer kan zetten en met de volgende cupcake door kan gaan met versieren. Het draaiplateau is te koop in 4 kleuren: Roze, Groen, Geel en Rood voor € 2,99 bij de Cook&Co. Binnenkort ga ik hem uitproberen samen met mijn zus of hij echt zo praktisch is maar ik heb er de volste vertrouwen in.


0 comments:

Post a Comment