Friday, April 19, 2013

Week 15: Afvallen met Weightwatchers

We zijn weer een week verder dus het weegschaal moment hoorde er weer bij en deze week was er maar liefst 2 ons af en ja het is niet veel maar toch iets alleen ik kwam nu echt even tot een moment dat ik iets anders erbij moet zoeken en dat bleek voor mij te zijn: Hardlopen! Ja ik weet het in begin zal je echt niet kilo's afvallen maar uiteindelijk is het wel de bedoeling dat het afvallen een stuk soepeler zal gaan en qua voeding blijf ik helemaal op Weightwatchers want dat blijft het beste want al neem ik zo nu en dan even een stukje chocolade of een schaaltje chips het mag en kan.

Op naar week 16!

Ik merk gewoon aan mezelf dat ik even een dipje zit want ik val af en kom weer aan en zo gaat het week naar week en dat word vermoeiend en ik dans 2x per week maar blijkbaar is dat nog niet goed genoeg om echt goed af te vallen dus vandaar dat ik mezelf uit ga dagen om te gaan hardlopen. Ik vind het heel spannend en ga aankomende zondag ook al beginnen met mijn 1e opbouwdag en ben heel benieuwd hoe het me gaat bevallen ik denk dat ik bek af ben na de eerste training maar ik hou jullie goed op de hoogte. Qua mijn water drinken gaat het al iets beter ik heb namelijk nu een flesje water mee op de werkvloer en mijn drink schema ziet er zo uit:

- 1e flesje opdrinken tijdens het werk en mijn 1e pauze
- 2e flesje opdrinken tijdens het werk tot mijn 2e pauze
- 3e flesje opdrinken tijdens mijn pauze
- 4e flesje opdrinken tijdens het werk tot mijn werkdag erop zit

Heb dit nu nog maar 2 dagen gedaan maar het gaat me goed af en naar de wc gaan lukt me vol te houden tot aan mijn pauze. Eindelijk heb ik een weg gevonden met het water drinken op mijn werk heeft even geduurd maar dit helpt het afvallen ook weer goed. Dus ja week 16 gaat mijn 1e week worden waar ik ga hardlopen en waar ik eindelijk echt mijn 2 liter water op een dag ga opdrinken ik ben benieuwd of het lukt maar ik ga ervoor!

0 comments:

Post a Comment