Saturday, April 27, 2013

Week 16: Afvallen met Weightwatchers

Inmiddels zijn we al weer een aantal dagen verder maar deze week was er weer een kleine min op de weegschaal namelijk 3 hele onsjes! Deze week ging goed natuurlijk zondag's begonnen met hardlopen wat ik helaas de rest van de week niet heb kunnen doen omdat ik vaak laat thuis was of zelf moest dansen. Het water drinken met de methode die ik had opgeschreven werkt super voor mij:

- 1e flesje opdrinken tijdens het werk en mijn 1e pauze
- 2e flesje opdrinken tijdens het werk tot mijn 2e pauze
- 3e flesje opdrinken tijdens mijn pauze
- 4e flesje opdrinken tijdens het werk tot mijn werkdag erop zit

Soms heb ik dagen dat ik wat later moet beginnen en dan drink ik mijn laatste flesje water op voordat ik de fiets opstap naar huis en dan heb ik ook mijn 2 liter water naar binnen op een dag en het werkt want ik moet de wc vaak bezoeken. Qua eten gaat het ook goed natuurlijk deze week wel wat extra's vanwege de heerlijke oranje tompoucen die in de winkel liggen maar toch met een mooi resultaat van 3 onsjes eraf.

Op naar week 17!

Nou eigenlijk op dezelfde voet verder alleen wil ik toch proberen om minimaal 2x deze week te gaan hardlopen en moet denk lukken want heb best veel vrij moet er gewoon even tijd voor maken. Succes iedereen!

0 comments:

Post a Comment