Tuesday, April 2, 2013

Hema persoonlijke agenda

Elk jaar is het weer hetzelfde verhaal wat voor agenda zou ik dit jaar weer nemen. In mijn schoolperiode ging ik altijd naar de schoolcampus van V&D waar je een ruime keuze had aan agenda's en je ze allemaal door bladert om te kijken welke je het leukste vond. De laatste 2 jaar koos ik voor de Pink Ribbon agenda's mede omdat je dan de stichting ermee steunt en nog een voordeel het was een leuke agenda met mijn lievelings kleur roze. Vorig jaar was het weer zo ver en ik vond de Pink Ribbon dit jaar niet zo leuk dus dan moet je op zoek naar iets anders en toen kwam me zus met het idee om een agenda te maken bij de Hema.

 
De Hema heeft de mogelijkheid om je eigen persoonlijke agenda te maken met een formaat van 13 x 14,5 cm, keuze uit verschillende dessins, spiraalbinding en het plaatsen van 29 foto's voor € 19,95 . Je denkt in het begin dat gaat me makkelijk lukken zoveel foto's maar op de helft dacht ik echt van welke foto's zijn nou nog leuk genoeg om erin te zetten maar het is me uiteindelijk gelukt en met een super leuk resultaat. Het handige is dat je je agenda kan opslaan dus hem niet gelijk hoeft af te maken maar er later op terug kan komen als je even geen inspiratie meer hebt. Wij hebben de agenda cadeau gedaan voor kerst aan mijn moeder en zij reageerde heel enthousiast dus dat is ook altijd nog een idee als je niet weet wat je geven mort.

0 comments:

Post a Comment