Tuesday, April 23, 2013

23 April 2013

Vanmorgen stond ik al vroeg op en waarom omdat ik naar de Deen ging want daar waren 24 blikjes coca light met een korting van €5,- per tray dus gelijk maar 2 ingeslagen en toen weer naar huis. Thuis aangekomen eerst even gegeten en mijn artikel van vandaag uitgetypt en toen was het alweer 9:30 tijd om naar mijn werk te gaan. Vandaag zou een lange dag worden want ik moest van 10:00 tot 19:00 en hij duurde en duurde maar tijd ging erg langzaam en uiteindelijk ging ook pas na 19:30 weg omdat de bespreking uitliep. Me mams een berichtje gestuurd dat ik eraan kwam want ik had nog niet gegeten dus toen ik aankwam was het eten al klaar voor me. De mannen gingen voetbal kijken dus mams, me zus en ik hebben gebabbelt en zijn daarna lekker vroeg in bed gedoken morgen weer een dag!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment