Tuesday, April 9, 2013

9 April 2013

Vandaag mocht ik weer aan het werk na een dag vrij te zijn geweest. Om 8:15 ging ik uit mijn bed en heb ik mezelf klaar gemaakt voor mijn 1e werkdag van deze week. Mams was vrij dus hebben we samen Choccywoccydoodah gekeken waar ze weer mooie taarten hadden gemaakt. Toen was het alweer 9:30 tijd om mijn fiets te pakken en onderweg naar het werk te gaan. Aangekomen op het werk heb ik me omgekleed en me even verdiept in een nieuwe actie die wij momenteel hebben lopen. Vandaag was een afwisselende dag en dus vloog hij ook zo voorbij dus was het alweer gauw tijd om naar huis te gaan. Thuis gingen we heerlijk aan de gebakken aardappel met een shoarmaburger van de Deen en wat zijn deze heerlijk en 4 voor € 2,50 is ook nog eens een koopje. De rest van de avond heerlijk lui gedaan met de voetjes op de bank en de tv aan op sbs6! Tijdens het tv kijken ook nog even op de whatsapp met mijn vriend wat dingen bespreken omdat we morgen een dagje naar Artis gaan waar ik heel erg veel zin in heb dus hier horen jullie vast nog meer over.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment