Sunday, April 14, 2013

Sparen bij Dekamarkt voor Dekatuintje


Supermarkten willen graag klanten aanhouden en verzinnen daarom altijd leuke spaaracties om het winkelen nog aantrekkelijker te maken. Sinds dinsdag 9 april is de Dekamarkt begonnen met de actie: Dekatuintje! Ja we gaan een eigen tuintje kweken in klein formaat en hoe leuk is dat voor kinderen maar ook voor de mensen die geen tuin hebben maar wel graag iets willen kweken.
 
Van dinsdag 9 april tot maandag 20 mei krijg je als klant bij elke € 15,- aan boodschappen zakjes met zaaigoed met wel 28 soorten zit er vast wel iets bij voor jou. Denk aan komkommers, basilicum, zonnebloemen, peterselie of worteltjes. Verder kan je sparen voor producten om echt een kweektuintje te maken door de actieproducten te kopen waar je zegels bij krijgt. Hieronder een lijstje met de producten en aantal zegels die je nodig hebt.
 
- 7 Zegels voor een starterskit
- 5 Zegels voor een gietertje
- 4 Zegels voor een navulpakket
- 4 Zegels voor een harkje en schepje
- 2 Zegels voor tuinhandschoentjes
- 1 Zegel voor een bordje
- 1 Zegels voor 2 stekers
 
Zelf heb ik ook een starterskit bij elkaar gespaard en ben ik natuurlijk aan de slag ermee gegaan want hoe leuk is dit je eigen tuintje. In mijn tuintje vind je: Bosuitjes, Basilicum, Komkommer en Kropsla. Ik zal jullie al deze weken ook meenemen met hoe de voortgang zal gaan want daar ben ik heel erg benieuwd naar.
 

0 comments:

Post a Comment