Saturday, April 13, 2013

13 April 2013


Nog maar 1 dag werken en dan lekker weekend zo stond ik vanmorgen op. Het was 7:15 tijd om me bed uit te gaan en me dagelijkse routine te volgen om daarna naar beneden te gaan. Paps en mams waren beide vrij dus dat was wel even gezellig. Op zaterdag haald me vader altijd vers brood en ik hou heel erg van vers brood vandaar dat er elke ochtend voor mij brood uit de vriezer gehaald word net als vanmorgen maar toen kwam mw paps opeens met echt vers brood aan ja toen baalde ik wel even. Me mams zou mij even afzetten op mijn werk en paps ook ergens want hij wou even een kilometer of 17 gaan wandelen ( wat je maar leuk vind ) dus dat was heerlijk meegenomen. Eenmaal op het werk was het aankleden en aan de slag. De ochtend was net als de laatste dagen verschrikkelijk rustig maar de middag daarin tegen heel druk en helemaal toen wij het paas assortiment wat we nog over hadden gratis weg gaven. Voordeel aan drukte de uren vliegen voorbij dus de werkdag zat erop. Na het werk nog even boodschapjes gehaald voor de kwarktaart die ik zou gaan maken en toen de auto in gestapt naar huis. Thuis lekker aan de gyrosreepjes gegaan met patatjes. Ik had zin om een kwarktaart te maken en hoe makkelijk van Dr. Oetker zo een pakket met bijna alles erin en in nog geen 10 minuten gemaakt morgen maar eens proeven. Zaterdagavond is mijn tv avond met eerst Aaf! en daarna Weet ik veel! Natuurlijk mee gedaan met de show en scoorde een 5.8 best redelijk. Daarna nog even met Jasper op whatsapp geweest en even gebabbelt want we willen binnenkort weer samen een nachtje slapen want het is alweer bijna 2 maanden geleden dat we samen sliepen. Ja het is duidelijk we houden veel van elkaar maar we hebben nog een lange weg te gaan maar het is het allemaal waard. Ik denk dat we hier alleen maar sterker uit gaan komen samen. Nu lekker slapen en hopen dat het morgen echt zulk mooi weer word.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment