Thursday, April 25, 2013

25 April 2013

Ik was alweer vroeg wakker vanmorgen 7:00 en hoefde er pas 8:30 uit maar gelukkig ben ik nog wel af en toe lekker weg gedut en werd ik om 8:00 wakker en wat lag het bed lekker maar ik moest er toch uit. Haren gedaan, mascara erop en ik kon weer fris en fruitig naar beneden. Ik had zin in een broodje ei dus heb dat lekker voor mezelf gemaakt en ben nog even voor de computer gekropen tot half 10. Ik twijfelde welke jas ik aan zou doen en koos toch voor mijn winterjas aangezien het best fris vanmorgen was. Op mijn werk aangekomen heb ik mezelf aangekleed en ben ik aan het werk gegaan. Voordat ik het wist werd ik alweer overgenomen om met pauze te gaan en ben ik lekker gaan lunchen. Toen ik beneden kwam van mijn pauze moest ik naar mijn leidinggevende want er was die dag ervoor een kassa tekort en ze wist zeker dat het niet door mij kwam maar ik moest wel even tekenen dat ik op die kassa had gedraaid. In de middag het 1 en ander gedaan van kassa tot winkelwagens halen noem zo maar op en toen was het alweer 18:00. Eerst nog even een zak patat gehaald en toen naar huis want we gingen aan de lamsshoarma die mijn moeder bij een Turkse slager had gehaald echt heerlijk! Eenmaal op de fiets had ik spijt van mijn winterjas wat was het warm buiten dus lekker in mijn t-shirt op de fiets. De rest van de avond nogmaals genoten van een heerlijke oranje tompouce en de tv op trauma centrum, help mijn man is klusser en buch in de bajes. Daarna heerlijk gedoucht en nu in bed want morgenochtend 6:15 eruit!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment