Saturday, April 20, 2013

20 April 2013

Vandaag was mijn laatste werkdag van de week dus rolde ik om 8:15 me bed uit en ben gaan douchen. Nadat ik alles bij elkaar had gezocht ben ik naar beneden gegaan en heb ik een Italiaanse bol met fricandeau gegeten en toen zat ik aardig vol. Al snel was het 9:30 tijd om naar mijn werk te gaan en ik was blij dat ik mijn winterjas nog even aan had want het was best fris buiten. Op mijn werk vandaag mocht ik vanwege de koningsspelen leuke oranje fluitjes, stopwatches en springtouwen uitdelen aan de kinderen en wat een leuk om te zien dat de kinderen dol enthousiast ervan worden door de hele winkel heen hoorde je kinderen fluiten. Een aantal van mijn collega's waren daar niet heel blij mee maar konden het toch wel waarderen zolang de kinderen maar gelukkig zijn. Doordat ik hier zo mee bezig was vloog de dag voorbij en was het alweer 18:00 tijd om naar huis te gaan. Thuis stond alles al klaar voor het eten want we gingen lekker steengrillen en dat vind ik zo lekker dus heb heerlijk genoten. Na het steengrillen is het altijd heerlijk even te gaan uitbuiken op de bank dus heb ik dat lekker gedaan en daarna een warme douche genomen. Om 20:00 zat ik natuurlijk op de bank voor Aaf! en daarna voor Weet ik veel! Elke week word ik steeds wat beter deze week scoorde ik een 6.8 dus volgende gaan we voor de 7.0! Ik ga nu slapen morgen is het namelijk zover eerste dag van mijn hardloop uitdaging SPANNEND!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment