Thursday, April 4, 2013

4 April 2013

Vandaag had ik zo een dag dat ik wakker werd en begon na te denken over een aantal fouten die ik gemaakt heb vorig jaar waar ik spijt van heb en hoe vervelend het ook is het blijft je toch nog achtervolgen want fouten zijn zeker om te leren maar voordat ze weer een beetje goed gemaakt zijn ben je toch een tijd verder. Zo is mijn moeder het grootste slachtoffer ( klinky heel extreem maar eigenlijk is het wel zo ) maandenlang heb ik haar verdriet gedaan en eindelijk beginnen we weer samen de band terug te krijgen die we eerst hadden maar verdwenen was en tuurlijk soms zijn er ook nog wat discussie punten maar dat is normaal tussen moeder-dochter. Vanmorgen was dus echt een moment van ik heb fouten gemaakt, heel erg van geleerd en nu met een stijgende lijn weer positief het leven door en dit grotendeels te danken aan mijn moeder want zij helpt mij er onwijs mee waar ik erg dankbaar voor ben. Nadat ik even me hoofd weer leeg had ben ik begonnen met mijn kamer en alle was in de wasmachine gedaan. Gisteren zei me vader al dat het brood bijna op was en ik verwachte al dat ik even langs de bakker moest gaan en dat was ook zo dus lekker met me luie kont de fiets gepakt en brood gehaald bij de lekkere dingen bakker ( beste bakker ) In de middag aan de heerlijke panini's gegaan en daar dus uit enthousiasme gelijk een artikel over geschreven. Smiddags gezellig met mams even boodschappen gedaan bij de Jumbo wij houden ervan om zo nu en dan even naar een andere winkel te gaan in plaats van altijd dezelfde. Sjouw Sjouw tassen het huis weer in en de koelkast zat weer lekker vol. Vanavond zou paps even nadat hij zijn rijbewijs had aangevraagd even lekker eten halen dus we waren erg blij dat hij thuis kwam en we aan het eten konden want we begonnen wel trek te krijgen. Daarna heb ik mijn zwemkleding bij elkaar gezocht want ik ging gezellig even zwemmen met mijn vriend bij zwembad Zaangolf en wat een leuk zwembad is dat met als extra verlichting wat de sfeer een stuk gezellig maakt. Meneer had na het zwemmen nog honger dus zijn we langs de Mac gegaan om daarna door hem afgezet te worden thuis. Beetje bij beetje komen we weer dichter bij elkaar en daar gaan we ook voor de volle 100% voor en dat is het belangerijkste.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment