Sunday, April 28, 2013

28 April 2013


Heerlijk even uitslapen maar néé hoor ik was alweer rond 7:00 wakker en ben daarna nog wel even in slaap gevallen maar om 8:00 was ik dan echt klaar wakker dus ben nog even in bed wat filmpjes gaan kijken op youtube en voordat ik het wist was het 9:00 en ben ik lekker uit bed gegaan om te gaan douchen en mijn gezicht weer te scrubben. Daarna klaar gemaakt voor een dagje winkelen samen met mijn zus en moeder en toen naar beneden gegaan. Eerst maar eens een broodje gegeten want ik had wel trek in wat en toen mijn artikel over de Ajax stadiontour geschreven want dat was echt een leuk cadeautje die ik gekregen had van mijn ouders en zus. Rond 11:00 zou mijn zus komen maar dat werd een kwartiertje later dus heeft ze nog wat gedronken en zijn we toen richting Amsterdamse Poort gereden en toen we al aankwamen zag het er heel rustig uit en de parkeergarage was gedeeltelijk afgesloten dus we twijfelde al of de winkels wel open waren maar parkeerde toch onze auto maar uiteindelijk voor niks want er was helemaal niks open dus toen moesten we voor misschien 2 minuten toch nog 50 cent betalen slaat nergens op maargoed toen moesten we maar even verzinnen waar we dan zouden gaan winkelen en optie 2 werd Alkmaar. Ook aangekomen in Alkmaar leek het al zo rustig maar ik dacht nog dat zal wel komen omdat het nog vroeg is dus we parkeerde de auto in de parkeergarage en liepen richting de winkelstraat en ja hoor de tweede keer dat er geen winkels open waren dus weer voor niks gereden dus we zagen het met zijn drieën even helemaal niet meer zitten dus besloten we eerst maar even iets te gaan eten bij Mc Donalds. Mams kwam op het idee om naar Heerhugowaard te gaan en toen ze dat zei dat ik echt van pfff.. moet dat maar beter iets dan niets dus we reden nadat ik heerlijk een chicken sensation menu had gehad naar het winkelcentrum Middenwaard in Heerhugowaard en daar bleken de winkels gelukkig wel open te zijn. Eerst even de kruidvat doorgewandeld en toen kwamen we langs een schoenenwinkel en mijn zus was op zoek naar schoenen dus me moeder zei dat ze er even in moest kijken want wie weet stond er wat en ja hoor ze liep nog niet eens binnen en daar vond ze een paar platte laarzen en ik keek ondertussen bij de ballerina's want deze lopen altijd zo lekker en waren maar € 15,- dus een koopje en toen keek ik nog even verder en zag ik de schoenen waar ik al best een tijdje naar op zoek ben namelijk enkel laarsjes met een mooie stevige hak ( zie foto ) en voor maar € 20,- dus ik had 2 paar schoenen voor € 35,- oftewel wat een koopje dus ik was toen wel erg blij dat mijn moeder doordramde om toch naar Heerhugowaard toe te gaan. Daarna nog even de T-Mobile winkel ingestapt om me zus en mams even mijn nieuwe telefoon te laten zien die ik morgen krijg! Winkel in en winkel uit en het is toch een heel leuk winkelcentrum om zeker nog een keer naar toe te gaan en heb uiteindelijk ook maar het boek gekocht van Chantal van Gastel: Zwaar Verguld omdat ik heel erg benieuwd ben naar het slot. We wouden nog even wat gaan drinken maar de terrasje zaten vol dus hebben we lekker bij de Hema gezeten met een oranje tompouce ( heb nog niet genoeg tompoucen gehad ik hou der van ) We hadden ook 2 leuke dingetjes gekocht voor de baby die mijn neef en zijn vriendin krijgen en deze wouden we nog langs brengen maar het was alweer 16:15 dus zou het veels te laat zijn en me zus moest ook weer op tijd thuis zijn want haar vriend ging savonds weg met vrienden. Thuis aangekomen heeft ze nog even een bakkie thee gedronken en is toen weer weg gegaan en hebben wij lekker goulash soep gegeten het recept van moeders zal ik van de week online plaatsen. Daarna lekker op de bank gezeten met op de tv: So you think you can dance: The next generation!
 
Morgen mijn Samsung Galaxy S4 zin in!
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment