Tuesday, April 2, 2013

2 April 2013


Na 3 dagen vrij te zijn geweest was het vanmorgen toch echt weer zover om te gaan werken maar dat was nog best moeilijk want nu wil je lekker in je bed blijven liggen omdat hij zo heerlijk ligt maar dat kan niet. Een mazzeltje was dat ik pas om 10:00 hoefde te beginnen dus kon blijven liggen tot 8:30 om daarna te douchen, eten en naar het werk te gaan en wat lief mams bracht me even. Eenmaal aangekomen op mijn werk waar het overigens erg rustig was ben ik aan het werk gegaan en voordat ik het wist was het alweer 16:00 en kwam me moeder mij ophalen. Samen zijn we even naar de Deen geweest om daar wat boodschappen te halen en Deen heeft de laatste tijd zulke leuke acties namelijk dat je het aankoop bedrag van producten terug kan vragen doormiddel van je kassabon en het werkt want binnen een aantal dagen heb je het geld op je rekening. Vandaag hadden ze noodles van Conimex en deze hebben wij meegenomen van het weekend ga ik ze proberen en zal ik er een review over schrijven want wie wil dat nou niet gratis producten. Verder had de Deen ook een tompouce cake in de reclame en ik kan jullie zeggen deze was heerlijk en we hebben er erg van genoten. Nadat we thuis waren en de boodschappen uitgepakt hadden zijn we gaan eten en voor de rest lekker rustig aan gedaan met eerst Elementary en nu The Following dit is echt mijn standaard dinsdagavond.

0 comments:

Post a Comment