Friday, April 5, 2013

5 April 2013


Vanmorgen echt even heerlijk in me bed blijven liggen tot een uur of 10 gewoon omdat het kan! Nee ik was er denk even aan toe gewoon even goed je lichaam te laten ontspannen en had verder in de ochtend geen verplichtingen dus kon makkelijk. Heerlijk daarna onder de warme douche gestapt want dat is toch het lekkerste wakker worden. Nadat ik helemaal klaar was aangekleed en wel ben ik naar beneden gegaan. Normaal gesproken schrijf ik al mijn artikels op mijn eigen laptop maar omdat ik om half 12 weg moest deed ik even de computer van mijn ouders aan en heb ik daar het artikel van vandaag geschreven. Terwijl ik het artikel aan het typen was had ik 2 panini afbakbroden in de oven en mijn broodje warm vlees ( met kip ) in de pan hiervan komt het artikel morgen online. Nadat de panini's klaar waren heb ik mijn broodje opgegeten en het 2e broodje klaargemaakt voor mijn moeder die ik mee nam naar haar werk. Rond half 12 liep ik naar mijn moeder wat ongeveer 10 minuten lopen is en bleef ik daar wachten tot zij klaar was met haar werk. Beide hadden we dorst en wat een mazzel we hadden de blikjes coca cola light nog achterin liggen dus samen in de auto even aan een blikje drinken en mams aan haar broodje. Nadat mams klaar was met eten zijn we naar mijn Oma & Opa gegaan waar we even gezellig een paar uur langs zijn geweest om daarna nog even langs de Coop te gaan voor wat boodschapjes en nog 2 kop & schotels waar ik voor gespaard had. Eenmaal thuis gekomen gingen we lekker aan de gebakken aardappeltjes met een oriëntaalse boomstam die overigens erg tegenviel was echt niet mijn smaak en het komt niet vaak voor dat ik vlees niet lekker vind. Daarna heerlijk de smaak weg gespoeld met een bakje optimel vla framboos jasmijn ( jammer dat dit maar een tijdelijke smaak is ) Vrije dagen vliegen altijd voorbij zit nu Everybody Dance Now te kijken en moet daarna alweer me bed in want morgen moet er de hele dag gewoon weer gewerkt worden.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment