Tuesday, April 16, 2013

16 April 2013

Vandaag begon mijn eerste werkdag weer na lekker even 2 dagen vrij te zijn geweest en ik had me gister helemaal vergist want dacht om 10:00 te moeten beginnen maar dat bleek al 9:00 te zijn dus dat was wel even een omschakeling. Om 7:15 ben ik uit bed gegaan en alles bij elkaar gezocht en toen naar beneden gegaan. Mams was vrij dus daar nog even mee gepraat en toen heeft ze me even op het werk afgezet. Aangekomen op het werk hingen er wat papiertjes met wat informatie en altijd goed om te lezen dat jij geen kassa tekort had. De dag ging redelijk snel voorbij dus het was zo weer lunchtijd. Ik ben al een aantal dagen met bol.com in de weer op twitter omdat ik een roze flipcover voor me galaxy S4 wil bestellen maar deze is momenteel niet leverbaar. Na wat berichten zou vandaag het hoesje te bestellen zijn maar helaas weer niet dus nu morgen maar berichten of zij al iets weten. Misschien denk je waarom persee daar kopen nou omdat ik een bol.com cadeaubon heb liggen en dat scheelt me dan weer. Het was inmiddels 18:00 tijd om naar huis te gaan en ik verwacht me mams maar me paps kwam me ophalen en wat was het warm buiten daar merk je binnen niks van. Thuis aangekomen hebben we gewacht tot me zus kwam en zijn we lekker aan de aardappeltjes met worteltjes en een karbonade gegaan en als afsluiter mijn favoriete vla van Optimel jasmijn/framboos. Ik verwachtte sherlock holmes de serie te kijken maar helaas NCIS kwam er op maar ach ook een leuke serie. Gelukkig kwam daarna wel The Following en wat een geweldige serie blijft dit maar ook erg heftig.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment