Wednesday, April 17, 2013

Hoesjes voor de Samsung Galaxy S4

 
Zoals jullie misschien gelezen hebben krijg ik binnenkort mijn Samsung Galaxy S4. Release datum staat namelijk nu op 27 april nog 10 dagen vanaf vandaag. Ik vind het alleen belangrijk om mijn telefoon goed te beschermen aangezien ik dat eerst nooit deed voor me iPhone met als resultaat al 2x mijn scherm kapot en een godsvermogen aan betaald. Daarom vanaf begin mijn keuze een bescherming voor mijn telefoon maar welke?

 
Samsung heeft een aantal hoesjes gemaakt speciaal voor de Samsung Galaxy S4 hieronder het lijstje:

- Flipcover
- S View Cover
- Protective Cover +
- Pouche

Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op een flipcover omdat deze in verschillende kleuren verkrijgbaar is en zoals op internet geschreven staat ook een dun hoesje is omdat je je achterkantje vervangt door het hoesje. Dit vind ik ook het vrouwelijkste hoesje en ben heel erg benieuwd hoe het gaat werken want ik was echt op zoek naar een hoesje die opent als een boekje en zo is de flipcover. De S View Cover is ook een flipcover alleen deze is helaas te verkrijgen in alleen de kleuren zwart of wit waardoor hij al gelijk voor mij afviel. Het handige aan dit hoesje is wel dat je doormiddel van een klein schermpje die in het voorkantje zit je een telefoon gesprek kan aannemen zonder je telefoon aan te zetten of een bericht kan lezen. Als 3e hebben we nog de Protective Cover + dit vind ik echt een hoesje voor mensen die werk doen waar een telefoon goed vies kan worden want dit hoesje beschermt tegen stof, stoten en voorkomt vingerafdrukken die blijven zitten dit is dus een stevig hoesje met naar mijn mening niet een elegante uitstraling. Ten slotte een pouche dit is naar mijn mening meer voor de zaken mensen zelf vind ik hem niet bijzonder want via de bovenkant kan hij er altijd makkelijk uitvallen. Na wat research was mijn keuze duidelijk de flipcover past bij mij en nu nog maar even wachten tot ik mijn telefoon binnen heb en het hoesje echt kan uittesten.

Bron: www.samsunggalaxys4.org & www.bol.com

0 comments:

Post a Comment