Monday, April 8, 2013

8 April 2013

De week is weer begonnen en nee voor mij niet met een werkdag maar een dag vrij dus ben ik heerlijk in mijn bed blijven liggen tot 9:00. Toen moest ik wel echt uit want mijn folders moesten nog gelopen worden en ik had echt geen zin om dat in de middag nog te gaan doen dus heb eerst even Choccywoccydoodah gekeken en me toen snel omgekleed in een makkelijke outfit om me tassen te vullen met de folders. De zon scheen dus dan is het niet zo erg om ze te lopen alleen ze zijn hier bezig met de wegen dus dan met een loodzware fiets lopen is af en toe best vervelend maar ze zijn weer allemaal netjes bezorgd op 6 huizen na want er waren weer eens te weinig folders en voordat zij reageren ben je ook weer een dag verder en krijgen de mensen dus geen folders wat ik heel vervelend vind maar kan er helaas niets aan doen. Thuis aangekomen eerst even gedoucht en toen alvast de gehaktballen gebakken die wij vanavond gingen eten. Toen whatsappte me mams me of ik haar even wou bellen maar dat lukte niet op één of andere manier want er was iets met "technische redenen" aan de hand dus ik haar whatsappen en zij had het zelfde probleem wat bleek hij moest even opnieuw opstarten en dan was het probleem verholpen. Me mams was bij de Turkse winkel en nam even wat lekkere dingen mee onder een broodje voor in de middag dus hebben we samen even gegeten. De rest van de middag lekker rustig aan gedaan en savonds heerlijk aan de zuurkool met mijn eigen gemaakte gehaktbal. Je merkt dat de zuurkool tijd een beetje voorbij is maar de smaak was nog heerlijk. Als toetje hadden we van Mona een citroenkwarktaart pudding en deze is zo heerlijk luchtig echt een aanrader. Daarna lekker op de bank even tv gekeken met ondertussen een aantal levels Candy Crush wat een verslavend maar leuk spel. Nu Robin Hood aan het kijken om straks weer naar bed te gaan want morgen weer aan het werk.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment