Wednesday, April 10, 2013

10 April 2013

Op deze dag zit ik al een aantal op te wachten want ik ga gezellig met mijn vriend naar Artis! Rond 9:00 ben ik lekker wezen douchen, aangekleed en hup naar beneden. Om 10:00 zou hij hier zijn dus heb ik even het 1 en ander bij elkaar gezocht en voordat ik het wist stond hij al in de straat om te vertrekken. Meneer wist de weg wel en dan ben ik ook eigenwijs en hou ik lekker mijn mond met als resultaat meneer was de weg kwijt dus ik mijn paps even opgebeld en die heeft ons uit de brand geholpen en zo kwamen we aan bij Artis. De spaarkaarten inleveren ging heel makkelijk dus konden we zo Artis in en het was zo leuk ik was er al jaren niet meer geweest en je kent die route van toen nog maar die is natuurlijk nu allang veranderd dus weer een hele nieuwe ervaring. Langs de wolven, lama's, vissen, aapjes, leeuwen en noem zo maar maar op het was erg leuk en ik ga er zeker binnenkort nog een keer heen maar dan met het gehele gezin. Nadat we alles gezien hadden heeft me vriend me weer afgezet thuis en we hebben het weer heel fijn samen gehad dit doet ons heel goed deze uitjes samen. Thuis aangekomen even lekker op de bank gehangen en gegeten om daarna naar dansen te gaan tot 21:00. Na zo een dag ben je kapot dus ga nu ook heerlijk slapen want morgen 6:30 eruit!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment