Wednesday, April 17, 2013

17 April 2013


Vandaag hoefde ik pas om 13:00 te beginnen op mijn werk dus ik kon lekker uitslapen maar rond half 9 had ik het wel weer gezien dus ben ik lekker wezen douchen en naar beneden gegaan waar mams al beneden zat. Choccywoccydoodah was helaas weer een herhaling maar heb het toch gekeken want het blijft leuk terwijl ik aan mijn panini met kaas zat. Daarna nog even met mams gebabbeld en aan mijn artikel van vandaag gewerkt en voordat ik het wist was het alweer bijna tijd om te gaan. Eerst nog even een broodje gegeten en toen op de fiets richting mijn werk. Eenmaal op de fiets bleek er toch wat meer wind te zijn dan ik had verwacht en dus moest ik mijn fiets toch goed in bedwang houden. Aangekomen op mijn werk hing het nieuwe rooster er al en het waren heerlijke tijden wel 4 hele dagen maar daarin tegen ook lekker maandag vrij en het weekend. Zo de werkdag was begonnen en het was rustig in de winkel als het zo door zou blijven gegaan zou het nog een lange dag worden maar gelukkig werd het wat drukker en was het zo alweer 18:00 tijd om naar huis te gaan. Mams even berichtje gestuurd dat ik eraan kwam en toen weer naar huis op de fiets en wat bleek het warm te zijn dus heb op een gegeven moment mijn winterjas toch maar even uitgedaan was even niet te doen. Thuis aangekomen was het eten al klaar en kon ik zo aanschuiven aan de gebakken aardappeltjes met een karbonade. Mams had tijdens het boodschappen doen bij de Albert Heijn lekker koeken voor bij de koffie gehaald een soort van roze koek maar dan net niet heel apart en ligt bij de broodafdeling in zo'n leuk blauw/wit Hollands bakje. Zoals al dagen bekend was zou vandaag het interview met Willem-Alexander en Maxima op tv komen dus heb deze ook zeker even gekeken en een leuk interview maar hij liet toch niet zoveel los wat ik ook niet had verwacht. Mams had weer een andere variant op de fudge taart gemaakt dus hebben we net even een klein puntje geproefd maar hij was nog niet goed uitgehard dus morgen kunnen we pas echt goed proeven maar de smaak was nu al super!
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment