Monday, April 8, 2013

Review: Andrélon Shampoo Volume & Care

Momenteel gebruik ik de shampoo van Andrélon Volume Maxx van de haar & hoofdhuid lijn maar voordat zij deze lijn hadden was mijn favoriete shampoo Volume & Care. Mijn haar is heel dun en ik kan echt wel volume gebruiken in mijn haar maar niet elke shampoo geeft de volume die zij beweren op hun verpakking maar over de producten van Andrélon ben ik eigenlijk altijd tevreden zo net als over deze shampoo.

De Volume & Care shampoo is bedoeld voor mensen met fijn en beschadigd haar. ( Mijn haar is niet heel beschadigd maar omdat ik het soms kleur is het altijd goed om je haar weer even wat extra verzorging te geven ) Als je de shampoo goed in masseert tijdens het wassen en je haar daarna laat drogen krijgt je haar al wat meer volume maar heel minimaal maar ik had ook niet verwacht dat ik opeens een volume boost zou krijgen want dat is haast onmogelijk. Föhn je je haar dan krijg je iets meer een extra volume boost maar dan heb je ook wel een product nodig om deze volume zo te houden en voor dagelijks gebruik vind ik dat dan weer vervelend. Een pluspunt van deze shampoo is dat je weinig nodig hebt want hij schuimt heel erg goed en ruikt ook nog heerlijk maar blijft niet hangen in je haar zodra je hem uitgespoeld. Je haar voelt heerlijk zacht aan en ziet er gezond uit. Wil je je haar een extra verzorging geven en heb je fijn of beschadigd haar dan raad ik deze shampoo van Andrélon zeker aan en voor nog een beter resultaat is er ook nog een Andrélon conditioner Volume & Care.

Waar te koop?
Drogisterijen en Supermarkten

Adviesprijs: € 2,99

0 comments:

Post a Comment