Sunday, April 7, 2013

7 April 2013

Zondagochtend inmiddels 10:00 en mevrouw komt maar eens haar bed uitrollen. Vanmorgen had ik echt even behoefte om in me bed te blijven liggen en het was heerlijk. Nadat ik uitgeslapen was ben ik gaan douchen en naar beneden gewandeld om voor mezelf een tosti te maken. Tijdens het eten van mijn tosti stond zoals gewoonlijk TLC op en was het alweer bijna middag. Tot 17:00 zou ik lekker gaan genieten van een lazy sunday maar toen keek ik even op mijn telefoon en bleek mijn werk gebeld te hebben dus ik vlug terug bellen want dan ben je ook nieuwsgierig. Ze vroegen of ik wat eerder kon beginnen omdat mijn hoofd een ongeluk had gehad en graag naar huis wou nou dat vond ik geen probleem want zondags word ik 200% uitbetaald. Mams bracht me even en ik had geen idee of ik tot 17:00 moest of tot 20:00 maar het bleek gewoon tot 20:00 waar ik heel blij mee was want dan maak ik me uren weer. Een hele afwisselende dag was het vandaag want heb een hele lijst afgewerkt met kleine klusjes maar toen was het ook zo alweer 20:00 tijd om naar huis te gaan. Mams en paps stonden al te wachten dus konden we weer naar huis. Eenmaal thuis aangekomen heb ik nog even lekker gegeten met de tv op RTL 5 en was het daarna tijd om te slapen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment