Monday, April 22, 2013

22 April 2013

Best fijn om weer wakker te worden naast de jongen waar je zoveel van houd echt jammer dat zijn wekker ging. Samen even broodje gegeten en toen was het alweer tijd om in de auto te stappen en mij thuis af te zetten en richting zijn werk te gaan. Thuis aangekomen heb ik de computer aan gedaan en mijn artikel wezen typen en op mijn blog geplaatst aangezien ik hier gisteren totaal niet aan toe ben gekomen. Lekker muziek aan en een beetje meezingen tot het 12 uur was en mams thuis kwam met een heerlijk saucijzenbroodje en hij was heerlijk lekker een beetje pittig. Nadat mams even een beetje uitgerust was zijn we boodschappen gaan doen bij de Deen. De winkels liggen alweer vol met oranje lekkernijen zoals oranje tompoucen die we meegenomen hadden en ze waren heerlijk! ( mijn favoriete gebakje ) De boodschappen binnen zijn we nog even de kruidvat in gewandelt en toen op weg naar huis. Thuis lekker aan de tompouce gegaan met een glas drinken en met mams SYTYCD The Next Generation terug gekeken bizar hoeveel kinder danstalent er is. De folders hadden 2 mailbags dus moest ik nog een keer alle deuren langs maar gelukkig was dat zo gebeurd. Mams had ondertussen de bami al klaar dus konden we gelijk gaan eten. Ik vond het heel jammer voor Bram dat hij geen advocaat meer mocht zijn want hij leek mij toch wel 1 van de beste maar helaas. Maandagavond is een misdaad avond met CSI en Unforgettable dus daar hebben wij naar gekeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment