Wednesday, April 3, 2013

3 April 2013


Het is alweer woensdag en wat is het een heerlijke idee als je op staat en je weet dat je alleen vandaag nog hoeft te werken en dan weer 2 dagen vrij bent dus sprong ik bij wijze van spreken vanmorgen bijna me bed uit. Altijd als mijn mams vrij is ga ik er even een kwartiertje eerder uit want dan kunnen we nog gezellig even kletsen dus dat deed ik vandaag ook nadat heerlijk gedoucht had en me klaar had gemaakt voor een nieuwe dag. Het is eigenlijk geen verrassing meer maar TLC stond weer aan en om 9:30 ben ik de fiets op gestapt wat nog best wel fris is want dat verwacht je niet als je zo een mooie blauwe lucht ziet en het zonnetje schijnt dus toch nog maar even naar binnen gelopen om mijn handschoenen te pakken zo op deze fijne lentedag. Eenmaal op het werk me omgekleed en nog even wat gedronken om daarna aan het werk te gaan. Ik vind het zo verschrikkelijk als het zo rustig is op mijn werk want dan gaat je dag zo traag voorbij en vandaag was zo een dag. De eerste 2 uur vlogen voorbij maar na mijn pauze leek een minuut wel een uur te duren en wat je hebt als het rustig is dan ga je op de klok kijken en dat is het stomste wat je kunt doen. Natuurlijk heb ik de dag overleefd want gewoon positief blijven met een lach op je gezicht en dan kom je er wel. Snel weer op me fiets gestapt om naar huis te gaan want het eten stond klaar vandaag gingen we aan de spaghetti. Het bordje was leeg en toen ben ik naar boven gegaan om me om te kleden want woensdagavond is mijn dansavond dus met zus in de auto naar Amsterdam. Langzaam maar zeker komen de dansjes erin en ach het duurt nog 10 weken voordat het optreden is dus komt helemaal goed. Om 21:00 was de les voorbij en reden we weer naar huis om nu even lekker op de bank te gaan hangen en zo een warme douche te nemen en te gaan slapen.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment