Thursday, April 11, 2013

11 April 2013

 
Onee! het is alweer 6:00 ik moet zo mijn bed uit want vandaag vroeg beginnen. Het opstaan is altijd moeilijk maar zodra je heerlijk gedoucht hebt en klaar bent voor een nieuwe dag dan ben je het vroege opstaan alweer helemaal vergeten. Alleen vanmorgen hoorde ik al vroeg dat het erg regende en het idee dat ik dan de fiets op moet word ik echt niet vrolijk van maar het hoord erbij dat is Nederland. Ik vind het altijd grappig hoe mensen reageren op het weer want nu zijn we weer daar over aan het klagen maar daar zijn we denk ik gewoon Nederlanders voor. Eenmaal als een verzopen kat aangekomen op mijn werk heb ik mezelf omgekleed en ben ik aan het werk gegaan. Het was de hele ochtend heel erg rustig dus ging een collega ook eerder naar huis want we waren met veels te veel personeel. Smiddags werd het gelukkig wat drukker dus was het bijna 17:00 en kon ik naar huis tot mijn collega vroeg of ik even een halfuurtje langer kon blijven omdat zij dan kon eten en dat vond ik geen probleem want dat is weer een halfuur extra betaald. Voordat ik het wist was het 17:30 en ging ik naar de kantine. De dekamarkt heeft momenteel een leuke actie lopen dat is namelijk je eigen dekatuintje te kweken dus daar ga ik het weekend ook mee beginnen en zal hier natuurlijk ook een artikel over plaatsen. Thuis aangekomen was paps eerst even zijn rijbewijs ophalen en daarna eten halen dus gingen we iets later dan normaal eten. Mams was vandaag aan het bakken geslagen en had een heerlijke fudge taart gemaakt en hiervan ga ik zeker het recept even online plaatsen want als je van zoet houd is dit echt een heerlijke taart. Nadat we gegeten hadden zijn we lekker op de bank neergeploft om gezellig tv te kijken. Nu staat de tv op: Buch in de Bajes heel leuk om eens een kijkje te kunnen nemen in zo'n zwaar beveiligde gevangenis te mogen kijken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment