Saturday, April 27, 2013

27 April 2013

Ik had zoveel zin in vandaag dus werd ook vrolijk wakker en ben er om half 9 uit gegaan om te douchen en klaar te maken voor een leuk uitje vandaag! Beneden zat me paps al klaar dus even een broodje gegeten en op de fiets richting Station Zaandam. We waren al om 9:40 op het station terwijl de trein pas om 10:00 vertrok dus konden we even wachten en wat was het druk zeg ook in onze trein dus de eerste 2 stops moesten we staan en daarna konden we heerlijk gaan zitten. Na iets meer dan een halfuur kwamen we aan op Station Bijlmer Arena! Ja vandaag ging ik naar de Ajax stadiontour waar ik al heel lang naar uitkeek en nu eindelijk gebeuren ging dankzij me ouders en zus. Samen met paps liepen we naar Hoofdingang E en lieten wij daar ons vakantieveiling.nl ticket zien en ja hoor! 2 kaartjes en een leuke dvd. Op de website stond dat de tour om 11:00 zou beginnen dat werd alleen 11:30 dus zijn we nog even in de Ajaxshop wezen kijken en wat een leuke dingen allemaal maar ook erg prijzig. Iets voor half 12 werden we meegenomen voor de rondleiding en het was een hele leuke rondleiding vandaar dat ik daar morgen een heel verslag over zal maken. Toen eerst naar de mediamarkt gegaan aangezien we nog een halfuur op de trein moesten wachten en daar lag hij dan de Samsung Galaxy S4 en ik was echt door de dolle heen ik vond hem zo vet en wil hem nu nog grager. Daarna richting de trein en weer op naar huis. We hadden best trek gekregen dus hebben we even in Zaandam een heerlijke durum döner gehaald voor onszelf en mams en zijn we daarna boodschappen wezen doen bij de Jumbo. Thuis aangekomen de boodschappen opgeruimd en toen was het alweer etenstijd en vandaag aten we lekker makkelijk. Na het eten heb ik heerlijk rustig aan gedaan en Aaf! en daarna Weet ik veel gekeken maar helaas werkte de app niet mee dus moest ik met pen en papier meedoen maar met een cijfer van een 7.2 hebben we goed gescoord.

 
Liefs x



0 comments:

Post a Comment