Friday, April 26, 2013

26 April 2013

Ken je dat gevoel dat je lichaam even tegenstribbelt nou dat had ik dus vanmorgen en ik moest er 6:15 uit maar dat werd ook al 6:30 ik had echt geen zin. Met goede moed heb ik alles gedaan en naar beneden gegaan waar paps en mams ook al zaten om naar het werk te gaan. Ik had ook even trek in een warm broodje dus besloot te gaan voor een heerlijke panini met smeerkaas. De tijd vloog voorbij en voordat ik het wist moest ik alweer me fiets op en wat een verschil qua weer ik vond het echt erg fris en was blij om binnen te staan op me werk. Klokslag 8 uur gingen de deuren open en mijn werkdag was begonnen en ik weet niet wat ik vandaag had maar ik begon al heel vroeg met moeie voeten dus dat zou een hele lange en zware dag worden en dat werd het ook totdat ik in mijn laatste pauze een smsje kreeg van t-mobile om een afspraak te maken om mijn samsung galaxy S4 te laten bezorgen en wat was ik blij! Snel opende ik de link en maakte ik een afspraak en dat ging mis dus moest ik het nogmaals proberen dus heb voor de zekerheid mams gebeld en die heeft thuis even een afspraak ingepland voor aanstaande maandag tussen 12:30 en 18:00 want morgen kon niet omdat ik naar Ajax ga en dat vind ik toch belangrijker dan een telefoon. Ik ben zo erg benieuwd en hoop hem snel in mijn handen te hebben en dan nog de flipcover ontvangen maar dat zal ook volgende week wel binnen vallen. Die uren daarna gingen vreselijk langzaam en echt wat was ik blij dat het 17:00 thuis om naar huis te gaan. Thuis aangekomen zijn we heerlijk aan de roerbaknoedels van Maggi gegaan en het smaakte weer heerlijk. Na het eten heb ik 2 ns e-tickets besteld voor de trein morgen want dan hoeven we dat niet meer te regelen want morgen de inlooptour bij Ajax zo veel zin in! Vrijdagavond is Bloed Zweet en Tranen avond dus weer een aflevering gekeken en ondertussen van Dr. Oetker een brownie gemaakt altijd leuk om te bakken dus ben erg benieuwd naar de smaak maar dat proeven we morgen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment