Monday, April 15, 2013

15 April 2013

Maandagochtend en ik ben heerlijk vrij! Lekker in mijn bed blijven liggen tot 9:00 en toen mijn bed uitgerold want ik zou vandaag aan het werk gaan in mijn kamer. Dus in mijn pyjama lekker lui heb ik eerst even beneden een broodje gegeten en ben daarna boven aan de slag gegaan. Ik had een strijkplank in mijn kamer maar deze was niet meer voor strijken bedoeld maar meer voor een pakhok ik gooide er van alles op van kleding tot papiertjes die ik bewaren moest niet erg netjes. De strijkplank was dus het eerste wat mijn kamer uit moest dus ingeklapt en weggezet. Toen had ik opeens echt heel veel ruimte en was het even "HELP!" hoe ga ik dit oplossen. Eerst heb ik alles wat in de weg lag op mijn bed gegooid en dat eerst uitgezocht een plekje gegeven. Toen was het even passen en meten hoe ik het neer zou zetten. Ik was eerst van plan om mijn tv een ander plekje te geven maar dat vond ik er toch niet leuk uitzien dus weer terug gezet en mijn kledingrek er neer gezet en dat was een stuk beter want deze stond maar een beetje verstopt achter mijn kledingkast. Aangezien ik op zolder slaap heb ik daar zo een vervelend gat waar ik achter dingen neer kan zetten waar nooit iemand komt maar daar stond dus ook een kleine verzameling van mijn schoenen en deze wou ik wel graag weer beter zien dus heb ik ook verplaatst want had nu eenmaal toch meer ruimte. Uiteindelijk stond alles op zijn plek en ben ik even gaan swifferen en toen was mijn kamer helemaal in orde. Inmiddels was het alweer 11:00 en ik moest nog even wat foto's maken van dingen die we gingen verkopen via www.marktplaats.nl en toen was het al snel weer smiddags en whatsappte me mams dat ze eraan kwam dus hebben we lekker samen een panini gegeten. Toen was het nog even tijd om mijn artikel van vandaag uit te typen en online te zetten en de rest van de middag heb ik lekker rustig aan gedaan. Na vieren heb ik even mijn bed afgehaald want dat had me paps gevraagd zodat hij hem daarna even weer kan verschonen. ( Ja mijn paps doet dat altijd hihi ) Daarna hebben we lekker raspatat gegeten met een shoarmaburger. Savonds zou er iemand langs komen voor het bankstelletje met stoelen maar helaas die kwam niet want ze had al wat anders gevonden dus al dat werk voor niks op naar een nieuwe koper. Dus de rest van de avond lekker wezen niksen en Bloed, zweet en tranen terug gekeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment