Friday, April 5, 2013

Week 13: Afvallen met Weightwatchers

 
Ik had deze week niet anders verwacht dat ik aangekomen was en ja hoor er zaten weer 5 ons erbij maar ik weet dat ik deze week een paar dagen gewoon uit mijn plaatje ben gegaan en ik heb er geen spijt van gehad want heb een heerlijke dag samen met mijn zus gehad en een gezellig Pasen waar we gegourmet hebben met het gezin. Je kan je namelijk wel alles ontzeggen maar dan word afvallen helemaal zo een verschrikkelijke weg en dat wil toch niemand met deze dagen eet je gewoon iets meer maar ook met mate want je moet niet gelijk de knop helemaal omzetten van ik ga helemaal los want dan pak je vaak de draad niet meer goed op en dat zou zonde zijn. Nadat ik gisteren op de weegschaal stond heb ik gewoon de hele dag mijn water drinken goed opgepakt want je moet het allemaal weer kwijt en dat helpt grotendeels om aan je 2 liter water per dag te komen want dan kunnen de afvalstoffen uit je lichaam. Dus deze week koos ik niet voor de appel maar voor het lekkere taartje die je op de afbeelding hierboven staat. Volgende week wil ik deze 5 ons er weer af dus we pakken het weer goed op en gaan ervoor.

0 comments:

Post a Comment