Tuesday, April 30, 2013

Review: Conimex Oriental Noodles



Laatst bij de Deen mocht je 2 zakjes met Conimex Oriental Noodles uitproberen en kreeg je via je kassabon het aankoopbedrag terug. Gisteren heb ik samen met mijn vader deze noodles uitgeprobeerd en ik ben erg tevreden. Conimex Oriental Noodles heb je in 6 smaken waarvan 3 in cups en 3 in zakjes.

Conimex in cups:

- Oriental Noodles Thom Kha Kai
- Oriental Noodles Soto Ajam
- Oriental Noodles Groene Curry

Conimex in een zakje:

- Oriental Noodles Hot & Spicy
- Oriental Noodles Teriyaki
- Oriental Noodles Oosterse Groenten

De cups zijn natuurlijk handig als je een soep wilt maken want dan zit het gelijk al in een bakje maar zelf vind ik de zakjes het fijnst want deze gebruikte ik ook altijd al van Unox. Deze Oriental Noodles zijn totaal geschikt voor als je weinig tijd hebt en snel even iets moet eten want in 3 minuten heb je een heerlijk bord vol met noodles die ook nog eens goed vullen. Natuurlijk het is geen hele maaltijd maar om een paar uur weer door te kunnen gaan is het zeker geschikt. Zelf had ik gisteren de smaak Oriental Noodles Teriyaki en mijn vader Oriental Noodles Hot & Spicy en we zijn beide zeer te spreken over het bereiden en de smaak. Het bereiden is eigenlijk precies hetzelfde als alle snelle noodles van andere merken dus makkelijk te bereiden. Qua smaak vond ik Teriyaki heerlijk ik weet niet hoe ze het hebben gedaan maar af en toe proefde je gewoon een vleessmaak terwijl je helemaal geen vlees door je noodles hebt dus deze smaak zal ik zeker nogmaals kopen. De Hot & Spicy vond mijn vader best pittig en die kan heel goed tegen pittig eten dus als je niet zo van pittig houd zou ik deze smaak overslaan en voor de veilige weg gaan.

Momenteel kan je nog steeds gratis dit product testen kijk even op www.conimex.nl wat je moet doen want wie wil dat nou niet iets gratis uitproberen.

0 comments:

Post a Comment