Sunday, April 14, 2013

14 April 2013


Zo vervelend als je om 7:30 wakker bent en dan nodig moet plassen terwijl je lekker wilt uitslapen maar om het dan op te houden is ook weer niet goed dus zo begon mijn ochtend en ben daarna gewoon weer lekker in bed gedoken. Om 9:00 was het genoeg geweest dus ben lekker wezen douchen en me gezicht weer even gescrubd want dat was een tijdje geleden. Beneden zat mams al en paps was even boven bezig met de was. Mijn mams wou opeens de boeken van zolder gaan nakijken aangezien deze daar maar liggen en we ze toch niet gebruiken en dat vind ze zonden. Met zijn drieën zijn we boven op zolder aan de slag gegaan en er lagen gewoon 3 verhuisdozen aan boeken die we nooit meer in zouden kijken dus deze ga ik morgen even op marktplaats zetten kijken of we er nog wat voor kunnen krijgen anders gaan ze naar de kringloopwinkel. Op zolder heb ik ook een heel leuk setje staan met een bank, 2 stoelen en een tafel maar ik zit eigenlijk altijd beneden waardoor dit setje haast nooit is gebruikt dus hebben we deze maar gelijk op marktplaats gezet en binnen een halfuur hadden we al een leuk bod dus komen deze mensen morgenavond al kijken. Nadat we klaar waren heeft paps even pannenkoeken gemaakt en hebben we hier lekker van gesmult als lunch. Nadeel was alleen dat het setje van boven naar beneden moest komen en dat toen hij nieuw was al een probleem was dus nadat we mijn hekjes en de trap even hadden weg gehaald kon alles er doorheen. Toen liep het alweer tegen etenstijd en hebben we heerlijk van de lamsshoarma genoten wat me moeder bij de Turkse slager had gehaald echt het beste vlees. Na het eten moesten de folders nog gelopen worden en het waren er erg veel en ik had er eigenlijk geen zin en wat was het warm buiten zeg dat had ik helemaal nog niet door gehad want zo erg scheen de zon niet eens maar na een uurtje was alles weer bezorgd en dan ben je altijd blij dat je het gedaan hebt. Bij de koffie hebben we een stukje kwarktaart genomen die ik gisteren al had gemaakt en hij was heerlijk. Deze dag is echt voorbij gevlogen dus was het alweer tijd voor: So you think you can dance! The next generation. Ik vind het echt heel leuk dat kinderen nu ook hun eigen dansprogramma hebben en wat zijn ze goed soms nog beter dan volwassenen dus volgende week zondag staat hij zeker weer hier op. Nu nog even CSI kijken en dan lekker slapen morgen nog even een dagje vrij.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment