Monday, April 22, 2013

21 April 2013

Iets later dan normaal maar ik ben er weer met mijn dagelijkse dag verslag hieronder vind je de reden van dit late artikel. Zondagochtend vandaag zou het dan eindelijk zover zijn mevrouw ging hardlopen voor het eerst in haar leven en ik was heel benieuwd of ik het überhaupt vol zou houden en ik ben best trots op mezelf dat ik de stap heb genomen want ik vond het heel fijn om te doen en natuurlijk ik ben er nog niet maar het ging me beter af dan verwacht. Toen ik thuis kwam ben ik gelijk onder de douche gestapt want het luie zweet kwam er uit zoals mijn vader altijd zegt. De zon scheen heerlijk dus heb ik nog even in de ochtend buiten gezeten en daarna lekker even een broodje gegeten en gewacht tot mams thuis kwam. De rest van de middag lekker lui aangedaan en van de zon genoten en rond 16:00 mijn folders gelopen en ik vind het zo stom ik kom steeds folders tekort dus we hebben nu echt alles gecontroleerd en waarschijnlijk zitten er niet genoeg folders in de pakketten die ik ontvang. Iets voor 18:00 zijn we gaan eten lekker aan de hamburgers soms is zoiets makkelijks gewoon weg heel lekker. Gisternacht had ik samen met Jasper tot ongeveer 2:30 op whatsapp gezeten omdat we beide vonden dat het wel eens tijd werd om een goed gesprek aan te gaan dus hij kwam me om 19:00 ophalen en zijn we de auto ingestapt richting Hoorn. Daar aangekomen zijn we eigenlijk direct gaan praten want het is overduidelijk dat we heel veel van elkaar houden maar er moeten eerst aan beide kanten dingen opgelost worden voordat we echt weer als happy koppel door kunnen gaan. Hij wil graag even goed in zijn studie zitten en heeft daarom nu zijn xbox bij zijn oma neergezet zodat hij daar niet in verleiding kan komen en zich goed kan focussen op zichzelf. Zelf wil ik ook eerst van mijn schulden af en alles weer op een rit hebben wat me al goed lukt dankzij me moeder maar ik heb nog wel een weg te gaan. Heel fijn was wel om te horen dat hij heel trots op me is dat ik alles zo goed oppak na alles wat er is gebeurd door een paar fouten van mij en hij begint het vertrouwen ook weer terug te gaan want hij is vrij wel zeker van dat ik niet nogmaals mijn ouders zal kwetsen. Conclusie: we zijn er nog niet maar langzaam gaan we stap voor stap iets verder en binnenkort weer een dag samen en dat ik daar blijf slapen maar nog geen heel weekend dat is de volgende stap. Daarna hebben we samen Hansel and Gretel: Witch Hunters gekeken en wat een goede film al was hij af en toe ook even eng. Daarna zijn we naar bed gegaan en hebben we heerlijk samen geslapen wat we beide wel weer fijn vonden na zo'n tijd. Ja! het is alleen bij slapen gebleven want het zou ongepast zijn om gelijk het bed met elkaar in te duiken.

0 comments:

Post a Comment