Tuesday, April 2, 2013

C1000 spaaractie Dagje uit:


De C1000 heeft momenteel een leuke spaaractie lopen waarbij je spaart voor kortingen op een dagje uit in Nederland en met de meivakantie bijna voor de deur is het altijd gezellig om met de kinderen een dagje weg te gaan en al helemaal met korting.

- Bij elke €10,- aan boodschappen ontvang je 1 spaarzegel en bij bepaalde producten krijg je een extra spaarzegel.
- Spaar 5 zegels en plak deze op de spaarkaart.
- Zodra je de spaarkaart vol heb lever je deze in bij de kassa van C1000 en dan krijg je een voucher met een code.
- Kies je dagje uit op de website van C1000.
- Voer de vouchercode in en bestel je kaarten.
- Print de entreekaarten uit en neem deze mee naar je dagje uit. ( Max. 3 personen )

Zo gaat de spaaractie in gang even stap voor stap doorgenomen maar waar kunnen we eigenlijk naar toe hieronder zal ik een aantal uitstapje opnoemen maar voor de volledige lijst kijk even op: www.C1000dagjeuit.nl

- Attractiepark Slagharen
- Bobbejaanland
- Dierenpark Amersfoort
- Madame Tussauds
- Zuiderzeemuseum

Zelf heb ik nu 2 kaarten vol omdat wij onze paasboodschappen hadden gedaan bij de C1000 en jammer genoeg verdwijnen de C1000 meer en meer en veranderen ze in de Jumbo wat overigens ook een heerlijk winkel is. Mijn keuze zal vallen op het zuiderzeemuseum omdat ik daar al een tijd niet geweest ben en ik wel weer nieuwsgierig ben hoe het zal wezen gezellig met het gezin.

Bron: www.C1000dagjeuit.nl

0 comments:

Post a Comment