Thursday, April 18, 2013

18 April 2013


Donderdagochtend alweer tijd om mijn bed uit want het is inmiddels 8:15. Ik werd wakker en ik had een ingeving ik wou gaan beginnen met hardlopen en nee ik heb dat nog nooit gedaan dus het is een hele nieuwe uitdaging voor mij. Gedoucht en wel ben ik naar beneden gegaan en heb ik een beetje rond gesnuffeld naar beginners schema's voor het hardlopen en want een hoop keuze dus ben er nog niet helemaal over uit welke ik nemen ga. Ik wil gewoon meer gaan bewegen zodat het afvallen ook beter gaat want ik blijf een beetje hang tussen 2 ons eraf en 2 ons erbij en dat ben ik een beetje zat. Toen was het alweer snel 9:30 tijd om naar het werk te fietsen en wat een wind zeg echt niet normaal ik hield mijn fiets bijna niet in bedwang en was erg blij dat ik aankwam. Snel aangekleed en toen kon ik alweer naar beneden om aan het werk te gaan en het is echt rustig de laatste tijd waardoor de tijd totaal niet snel voorbij gaat maar vandaag hoefde ik maar tot 16:00 dus dat scheelt en eerlijk gezegd vandaag was het ook wel mooi tot 16:00 want ik heb liever een drukke dag dan zo'n stille dag. Mams nog even gebeld of zij iets nodig had uit de winkel maar dat was niet zo dus ik bereide me alweer voor op een flinke tegenwind maar nee ik had juist wind mee en wat heerlijk is dat terwijl het zonnetje zo fijn schijnt. Eenmaal thuis heb ik eerst maar even de biobak meegenomen aangezien deze omgewaaid was, maar je fiets in je hand en de biobak is nog best lastig maar het lukte me uiteindelijk wel. Toen heb ik eerst even een klein stukje fudge taart genomen van mijn moeder en deze is super lekker maar ook heel erg machtig en daarna was het al snel weer etenstijd. Mijn zus wou haar agenda koppelen met haar vriend en mijn moeder en ik vonden het ook wel makkelijk als we soms in elkaars agenda konden kijken dus hebben we dit even gedaan en gelijk al wat afspraken toegevoegd. Daarna was het alweer tijd voor Buch in de Bajes!
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment