Friday, April 12, 2013

12 April 2013

Vanmorgen kon ik weer even lekker uitslapen tot 8:15 want hoefde pas 10:00 op het werk te zijn. Nadat ik mijn dagelijkse routine weer had afgewerkt ging ik naar beneden en heb ik even gegeten. Om 9:00 kijk ik altijd op TLC Choccywoccydoodah maar echt stom het was een herhaling deze had ik een aantal weken geleden al gezien dus dat was wel even een baalmomentje. Eindelijk was het tijd om te gaan en ja hoor! weer regen. Snel mijn fiets buiten neergezet en alles afgesloten en toen snel naar mijn werk. Gelukkig kwam ik redelijk droog over want anders zie je er gelijk zo verschrikkelijk uit. Eenmaal op de werkvloer ging de dag redelijk snel voorbij tot 16:00. Van 16:00 tot 17:00 ging zo langzaam en dat uur er na vloog voorbij echt bizar. Na het werk nog even boodschapjes gehaald en toen thuis lekker aan de ras patat geweest. ( Patat met aardappelpuree ) Als toetje had ik een caramel verwenmomentje deze zijn zo goed! Daarna was het alweer snel tijd voor de finale van Everybody Dance Now! Geweldige show en goede dansers ik hield het niet vol tot de uitslag dus deze zie ik morgen. Weltrusten!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment