Monday, April 29, 2013

29 April 2013

Maandag! Ik kijk al dagen uit naar deze dag want ik krijg mijn galaxy S4 tussen 16:00 en 18:00 dus ik had een plan om lekker in de ochtend te gaan hardlopen maar het regende zo hard dat ik lekker in mijn bed bleef liggen. Jasper had me ook nog gewhatsappt zijn telefoon is namelijk weer eens stuk dus had hij geen tomtom en meneer lijkt het dan wel moeilijk te vinden om de onze te vragen. Ik vroeg hem of hij onze tomtom wou lenen en toen was hij door het dolle heen en kwam hij de tomtom even halen vlak voor zijn werk. Toen hij bij mij was vroeg hij nog of ik gezellig met hem savonds boodschappen wou doen en dat leek me wel gezellig. Paps kwam terug van de bandenwissel dus even wat gedronken en hebben we de folders bezorgd en zijn we de stad ingegaan om bij Saturn mijn iPhone 4 in te leveren en na veel gedoe kreeg ik gelukkig mijn €120,- want me telefoon begon slechter te worden dus ik was hier erg blij mee. Daarna moest paps even bloed geven bij Sanquin dus heb ik daar even gewacht. De schoon scheen heel lekker maar wat een koud windje dat merkte wij ook op de fiets richting huis. Thuis aangekomen zijn we aan de noodles gegaan hiervan komt van de week een review. Toen was het 16:00 tijd om te wachten en dat duurt dan best lang dus zijn we gaan eten en net toen ik aan mijn toetje wou belde de bezorger om 17:30 aan met mijn Samsung Galaxy S4 en wat een pracht telefoon ben er zo blij mee wel nog erg zoekende maar dat komt met de dagen wel goed ik zal van de week mijn verhaaltje over deze geweldige telefoon bloggen. Rond 19:00 kwam Jasper en zijn we bij de AH boodschappen gaan doen maar wat een drukte zeg en toen heeft hij me weer thuis afgezet. Vanavond lekker op de bank met Ik hou van Beatrix erop.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment