Saturday, April 6, 2013

6 April 2013

 
Pfff.. 7:00 deze tijd ben ik niet meer gewend dus het was vanmorgen wel even vroeg toen ik op moest staan maar eenmaal klaar heb ik ook nergens meer last van. Eenmaal beneden even een broodje gegeten en op de fiets naar mijn werk. Op mijn werk aangekomen ben ik nog even wat gaan drinken en toen aan de slag gegaan. De dag verliep goed en ging snel voorbij en in de middag kreeg ik de uiteindelijke release datum van mijn nieuwe telefoon te horen namelijk: 1 mei nog even wachten maar ik ben echt heel benieuwd! Ik was vandaag iets later klaar omdat er nog wat dingen afgehandeld moesten worden maar daarna kon ik naar huis. Voordat ik op de fiets stapte heb ik mijn schoonvader nog een sms gestuurd aangezien hij zijn verjaardag vandaag vierde waar ik niet bij aanwezig ben door de situatie van mij en me vriend en hij waardeerde mijn bericht. Onderweg naar huis had ik nog een klein ongelukje want ik fietste met mijn fiets op de rotonde en een auto remde niet waardoor hij tegen mijn fiets aankwam gelukkig kwam hij net tegen me fiets stil te staan dus was er weinig aan de hand. Thuis aangekomen hebben we heerlijk gegeten en zijn we op de bank neergeploft het is tenslotte zaterdagavond en dan kijken wij Aaf! En Weet ik veel! Nu duik ik me bed weer in want morgenavond moet ik ook weer werken maar eerst lekker uitslapen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment