Wednesday, April 24, 2013

24 April 2013

Soms heb je van die dagen dat je echt alleen maar in bed wilt blijven maar helaas ik moest vandaag gewoon aan het werk dus om half 9 stond ik alweer klaar in de woonkamer. Tot half 10 nog even gebabbelt met mams en toen op de fiets naar het werk en wat een heerlijk zonnetje wat scheen op me gezicht. Op het werk aangekomen hoopte ik op een dagje doelloos zitten en zo me werktijd vol te brengen maar ik moest de 1e 2 uur promoten en daarna mocht ik kassa draaien dus toen vloog de tijd om. Na nog wat dingen gedaan te hebben waren we rond 18:15 klaar en kon ik naar huis waar ik snel at en we alweer naar dansen vertrokken. Dansen ging goed nog 8 lessen tot het optreden en nog genoeg te doen! We reden de straat in waar er weinig plek was maar nadat me zus bijna 10 minuten geprobeerd had om in 2 plekken te komen stonden we uiteindelijk en lagen we dubbel. Inmiddels lig ik languit in bed na een heerlijke douche pfff.. De dag is bijna om!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment