Friday, April 12, 2013

Week 14: Afvallen met Weightwatchers

Yeah! Er was weer 3 ons maar ik heb nog steeds 2 ons goed te maken van vorige week dus we zijn er nog niet. Ik was verbaasd dat er toch 3 ons af want heb gisteren een heerlijk stukje fudge taart van mijn moeder gehad en de dag ervoor een patatje gegeten in Artis. De rest van de week heb ik me qua voeding er goed ogelet alleen dat water drinken blijft een ramp want ik kan op mijn werk niet constant naar de wc dus dan sla ik het vele water over en als ik dan 6 dagen achter elkaar moet werken gebeurd het water drinken dus totaal niet.

Op naar de volgende week!

Volgende week wil ik toch op zoek gaan naar een uitweg om aan mijn 2 liter water te komen ik ga het gewoon goed verspreiden. Ochtend 2 glazen, Tijdensde lunch 2 glazen, Na mijn werk 2 glazen en in de avond ook nog 2 glazen. Hoop dat het me gaat lukken want dat zal het afvallen weer in de stijgende lijn brengen. Qua voeding hou ik het zelfde patroon aan en het belangrijkste is mijn ontbijt wat de laatste weken heel goed gaat. Iets meer beweging is welkom maar ik zit nog even te wachten op mooier weer en dan lekker te gaan wandelen. Succes iedereen weer.

0 comments:

Post a Comment