Friday, April 19, 2013

19 April 2013


Ik viel vannacht pas rond 1:00 in slaap dus dat ik er vanmorgen om 6:15 weer uit moest was best wel vroeg maar na een lekkere warme douche ben ik fris en fruitig om aan het werk te gaan. Mams en paps zaten nog beneden en gingen rond 7:00 naar hun werk dus heb ik nog even tv gekeken en om 7:30 ook op me fiets gestapt richting het werk en ik zat te twijfelen zal ik een blazer aan doen of gewoon nog even mijn winterjas maar er stond toch nog een aardig windje dus besloot ik toch te gaan voor mijn winterjas. Aangekomen op mijn werk stond een collega van mij ook al te wachten om naar binnen te gaan dus even gebabbeld en toen mochten we naar binnen. Om 8:00 ging de winkel open en ben ik aan de slag gegaan en voordat ik het wist was het alweer 9:30 tijd voor de koffiepauze. Na mijn koffiepauze heb ik nog even het één en ander gegaan en toen was het 11:00 en heel erg rustig in de winkel dus vroeg mijn leidinggevende of ik alvast naar huis wou en aangezien ik 13:00 anders klaar was geweest vond ik het geen probleem dus heb ik me omgekleed en nog even wat boodschapjes gedaan en naar huis gefietst. Thuis aangekomen mams even een whatsapp gestuurd dat ik al thuis was en dat ze niet moest schrikken want er was niks aan de hand. Voor me mams en mezelf had ik lekkere Italiaanse bollen meegenomen met voor me mams oude kaas van natuurlijk Old Amsterdam. Nadat we lekker hadden gegeten hebben we even wat boodschappen tassen bij elkaar gezocht en naar Assendelft gereden en zijn we eerst even langs de lidl geweest en toen de Coop. De boodschappen zaten in de auto en mams ging nog even langs de viskraam en wat daar gebeurde ik was echt verbaasd een vrouw vroeg namelijk of ik de Lief! zegeltjes sparen dus ik zei ja en ze gaf ze aan me en vroeg toen opeens ja heb je dan 10 cent voor me zodat ik mijn kroketje kan betalen ik was helemaal even in shock en me mams gaf het al aan der echt heel erg brutaal. Toen zijn we naar het huis van mijn opa & oma gegaan en hebben we daar even gezellig even gezeten en voordat we het wisten was het alweer half 5 en gingen we op huis aan. Vandaag hadden we lekker een makkelijk dagje dus ging ik aan een broodje warm vlees met als toetje een lekker bakje chocolademousse. Ik had voor mijn zus een dekatuintje meegenomen dus deze kwam ze even ophalen en ook nog even een stukje fudge taart die mams had gemaakt want haar collega's vonden deze heerlijk dus was er niks meer voor haar vriend over. Vrijdagavond is Bloed zweet en tranen avond dus deze staat nu op maar ik ga het niet redden want moet morgen ook nog aan het werk.
 
Liefs x

0 comments:

Post a Comment