Monday, April 1, 2013

1 April 2013

Vandaag nog even een heerlijk dagje vrij totdat de werkweek weer beginnen gaat. Rond 9:30 ben ik mijn bed uitgegaan om daarna heerlijk even te gaan douchen en mijn gezicht weer even te gaan scrubben want dat was een tijd geleden maar ik schoot een beetje uit onder me ogen waardoor mijn huid daar geïrriteerd raakte maar dat trok gelukkig na een tijdje weg. Vandaag zou ik even langs de T-Mobile shop gaan om mijn abonnement te gaan verlegen maar deze dag liep heel anders dan ik verwacht had. De winkel ging om 13:00 open en het was gelukkig niet zo druk dus waren wij snel aan de beurt ik wou namelijk de iPhone 5 omdat ik gewoon de iPhone een heerlijke telefoon vind dus vroeg ik me af hoeveel ik zou moeten bij betalen om deze te kunnen krijgen en ik ben serieus geschrokken want ik moest meer dan € 300,- bijbetalen wat ik er zeker niet voor over heb dus ik ging nog een abonnement hoger maar dan kwam ik nog uit op de € 250,- en hij ging pas naar € 0,- als ik een abonnement nam van € 100,- per maand nou dat vind ik het niet waard dus teleurgesteld ging ik de winkel uit en eigenlijk ook een beetje in shock van de kosten. Eenmaal thuis gekomen was voor mij wel duidelijk ik ga niet meer voor de iPhone want dat is niet meer betaalbaar dus ik ging even rond kijken voor een telefoon van Samsung nou al snel was ik eruit samen met mijn moeder dat ik de Samsung Galaxy S4 wou maar na veel gezoek op internet kwam ik erachter dat deze pas eind april uitkwam dus wou hem graag reserveren dus samen met paps gingen we weer naar de T-Mobile shop en met weer geen resultaat want zij mogen deze telefoon niet in de winkel reserveren dus dat moest ik maar online gaan doen waar ik thuis nog over zat te twijfelen dus voor de 2e keer met lege handen thuis maar heb hem toen wel besteld en over 4 weken zal ik hem dan ontvangen ik ben heel benieuwd want als je een filmpje kijkt en je kijkt weg van het filmpje dan zet hij hem automatisch op pauze en zo heeft hij nog een aantal van die leuke gadgets. Het zal even wennen zijn maar het is ook wel weer leuk een heel ander soort telefoon. De rest van de dag eigenlijk weinig tot niets gedaan een film gekeken en CSI. Inmiddels ligt iedereen nu in bed dus ga ook zo maar eens naar boven.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment