Sunday, March 31, 2013

31 Maart 2013

Ja we zijn weer een uur vooruit gegaan met de klok dus vanmorgen toen het 9:00 was dacht ik echt van ow het was gister nog maar 8:00 dus blijf lekker liggen dus heb het vandaag gered tot 10:00 wat eigenlijk gewoon nog 9:00 is toch! Daarna lekker even een warme douche genomen en naar beneden gegaan om mijn markertaart af te maken waarvan het recept al online staat. Na wat gepruts met mijn spuitzak lukte het me eindelijk en had ik naar mijn mening een mooi resultaat. Hierna even een broodje gegeten want dat was ik helemaal vergeten omdat ik zo bezig was met mijn taart. Daarna even het artikel geschreven en online geplaatst en toen was het alweer 12:00 en zou mams bijna thuis komen om daarna lekker aan de croissantjes te gaan van Danerellos dit blijven de lekkerste croissants. Heerlijk met 4 croissantjes op de bank en smeerkaas is de ideale combinatie en wat jammer als ze dan altijd weer op zijn. De rest van de middag lekker rustig aan gedaan met TLC op  en om 15:00 zijn we dan lekker aan een stukje markertaart gegaan en hij smaakte heerlijk! Ondertussen waren me zus en haar vriend ook aangekomen want voor Pasen gingen we gezellig met zijn vijfen gourmetten en het gourmetvlees van de C1000 is echt heerlijk we hebben er heerlijk van genoten met als afsluiter viennetta caramel biscuit heb je deze nog nooit gehad haal hem dan zo snel mogelijk want hij is DELICIOUS! Tijdens het gourmetten hadden we de tv aan op sbs6 met: Bloed zweet en tranen. Leuke talentenshow maar dan ook alleen als je van het Nederlandse lied houd. Vervolgens kwamen we met toeval op rtl5 waar er een 2 uur durende best of dance programma was met alle leuke dansstukjes van SYTYCD, Holland's got Talent en The ultimate dance battle. Hierna duik ik lekker me bed in want zit heerlijk volgegeten van de gourmet.
 
Liefs x


0 comments:

Post a Comment