Friday, March 1, 2013

Week 8: Afvallen met Weightwatchers

Het is inmiddels alweer 8 weken geleden dat ik de stap weer nam om te gaan afvallen en na een tijdje stil te hebben gestaan in het begin gaat het nu gelukkig de goede kant op. Afvallen is niet moeilijk maar het vergt heel veel motivatie van jezelf dat je echt wil want als je even stil staat en dan al gelijk ongemotiveerd bent zal het alleen maar slechter gaan.

Ik was heel benieuwd wat er deze week af zou zijn aangezien de laatste 2 weken de onsjes eraf vlogen en ja deze week waren er 3 onsjes af en echt heerlijk! Het moet ook niet te snel gaan want dan kan het er ook vaak weer zo aan zitten. Merk nu wel dat me broeken wat losser gaan zitten en dat wil een vrouw toch altijd maar ik ben er nog niet dus we gaan heerlijk door. Zoals jullie misschien wel gezien hebben gister ben ik naar de snackbar geweest en ja dames dit mag ook wel eens tijdens het afvallen met weightwatchers zodra je de draad de volgende pak maar weer goed op pakt en de volgende dagen weer goed aan het water drinken denkt want dan ben je dat patatje zo weer kwijt.

Op naar week 9 en succes! Laat hieronder gerust een reactie achter over jouw ervaringen of vragen.

0 comments:

Post a Comment