Tuesday, March 5, 2013

Nivea bodylotion onder de douche

Vele mensen hebben al iets geschreven over de bodylotion die Nivea een paar weken terug naar buiten heeft gebracht en vond tijd dat ik hem ook maar eens moest gaan proberen en ja hoor ik ben enthousiast!

Zelf heb ik na het scheren altijd een droge huid dus dat vond ik een perfect moment om hem uit te gaan testen.








1. Bevochtig je lichaam
2. Doe een aantal druppels van de bodylotion op je hand
3. Smeer de bodylotion over je lichaam
4. Laat het even intrekken 30 a 60 sec.
5. Spoel de bodylotion van je lichaam
6. Droog jezelf af en je huid is heerlijk verzorgd

Nou het resultaat was heerlijk en mijn huid voelde lekker zacht en verzorgd aan en zelfs de volgende dag ook nog. Ik ben helemaal enthousiast en had de Nivea bodylotion voor de normale huid gebruikt je hebt er ook nog 1 voor de droge huid. Hij is aan de prijs maar het zeker waard.

0 comments:

Post a Comment