Friday, March 1, 2013

1 Maart 2013

De 1e dag van de maand Maart en dit was een heerlijke dag voor mij want ik kreeg mijn salaris weer ( 4 weken salaris ) dat is best vervelend met bepaalde rekeningen die er natuurlijk allang af waren dus nu weer alles voor elkaar! Merk aan mezelf de laatste tijd dat ik moeite heb om mijn bed uit te komen ik weet niet wat het is. Het kan natuurlijk door het weer komen, stress, teveel gewerkt etc. maar ik weet het echt niet ik wil gewoon mijn bed niet uit me lichaam werkt tegen iemand misschien tips? Uiteindelijk rond 8:30 me bed uit en om 10:00 begonnen op me werk heerlijk weer de hele dag op me benen gestaan dus was blij dat ik de fiets op kon naar huis om de voetjes op de bank te leggen en even RUST! Vrijdagavond heb je nu natuurlijk Everybody Dance Now echt super leuk programma ik hou gewoon van dansen. Zo ga ik ook elk seizoen van So You Think You Can Dance naar 1 van de liveshows ( halve finale maar het liefst de finale ) ik voel me daar helemaal thuis mede omdat ik zelf ook al ruim 17 jaar dans maar zeker niet op dat niveau zit haha.. Nu weer slapen morgen 6:00 eruit argh nog 1 dag werken en ook weekend. Slaap lekker!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment