Wednesday, March 13, 2013

13 Maart 2013

Wat ligt dat bed toch lekker zo begon mijn dag vandaag. Heerlijk onder de douche gestapt en klaar gemaakt om te gaan werken en tot mijn verbazing was het aan het sneeuwen pfff.. Ben der echt nu wel klaar mee op naar de lente. Gelukkig bood mams even aan om me af te zetten bij mijn werk zodat ik niet door de sneeuwbuien hoefde! Was een kort dagje om 16:00 werd ik alweer opgehaald door mams en hebben we gegeten. Woensdag is mijn dansdag dus heb ook weer 2 uur lekker gedanst dat is echt mijn uitlaatklep die ik momenteel heel hard nodig heb door de situatie met me vriend. Merk aan mezelf ik ben momenteel niet mezelf want echt hoe hij ook tegen me doet ik mis hem en hou nog steeds super veel van hem en wil dat het goed komt maar zucht ik weet het even niet meer het lijkt wel of hij me niet meer wil pfff.. Dus was vandaag een dag met een lach en een traan.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment