Saturday, March 23, 2013

Review: Andrélon Haar & Hoofdhuid Volume Maxx

Ik wissel regelmatig af van shampoo omdat als ik langdurig een bepaalde soort shampoo gebruik word mijn haar om een gegeven moment daar vet van dus dan ga ik weer op zoek naar een ander. Andrélon is wel een favoriet merk van mij omdat hun haarproducten goed zijn voor mijn haar en toen ze een paar maanden geleden uitkwamen met de lijn: Haar & Hoofdhuid was ik natuurlijk erg nieuwsgierig of er ook een shampoo bij zat voor mij. Zelf heb ik lang, dun maar fijn haar dus ben ik altijd op zoek naar producten die mijn haar meer volume kunnen geven en tot mijn blijdschap had de Haar & Hoofdhuid lijn van Andrélon ook een Volume Maxx shampoo dus deze heb ik gekocht en gebruik ik nu regelmatig. Ik gebruik deze shampoo nu al een aantal weken en ik merk duidelijk verschil want mijn haar ziet er een stuk verzorgende uit en het geeft ook iets van volume mijn haar is een drama om echt de hele dag volume erin te houden maar mijn haar is nu niet meer zo sluik en zeker niet meer futloos.

De Haar & Hoofdhuid lijn bestaat verder uit:

- Haar & Hoofdhuid Bright Shine Shampoo
- Haar & Hoofdhuid Repair Shampoo
- Haar & Hoofdhuid Repair Mask

0 comments:

Post a Comment