Thursday, March 21, 2013

21 Maart 2013

Vanmorgen kon ik heerlijk blijven liggen tot 8:30 want mijn werkdag begon pas om 10:00. Toen ik beneden kwam hoorde ik de vriend van me zus opeens mijn moeder gedag zeggen en ik wist helemaal niet dat zij vrij was vandaag. Mijn moeder stelde voor om me even naar me werk te brengen en daar zeg ik geen nee op want het is nog aardig fris op de fiets ondanks dat het lente is. De dag verliep goed en voordat ik het wist was het 18:00. Hoe stom mijn moeder had nog even gevraagd aan mij om mousse te halen en ik ben het totaal vergeten dus nu haald ze het morgen zelf. Nadat we de auto thuis hadden geparkeerd bleek dat me paps iets in zijn oog had dus die moest even naar de 1e hulp waaruit bleek dat er een steentje is zat en die hebben ze eruit gehaald. Mijn vader heeft wel vaker van zulke fratsen dus we zijn het wel gewend dat hij weer even een avondje met een lapje op zijn oog zit. Om 20:30 kwam Help mijn man is klusser en dit hebben we gezellig met zijn vieren gekeken. Nu vroeg me bed in want morgen om 8:00 beginnen ach.. het hoord erbij daarna weekend.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment