Friday, March 29, 2013

29 Maart 2013


Heerlijk idee om wakker te worden en dat je weet dat je vandaag een lekker kort dagje hebt en dan weekend zo begint je dag echt super. Om 8:00 ben ik er uitgegaan want me moeder is ook thuis dus dan is het wel zo gezellig om nog even met haar te kunnen babbelen. Iets voor half 9 kwam ik beneden en heb ik eigenlijk me vaste ritueel gedaan namelijk TLC kijken ik ben helemaal fan van: Choccywoccydoodah! Kijk maar eens op de 2 foto's dit zijn 2 taarten die zij maken en het bestaat puur en alleen uit chocolade chocolade en nog eens chocolade en ze zijn prachtig. Nadat Choccywoccydoodah afgelopen was heeft me mams me afgezet bij mijn werk aangezien we smiddags samen boodschappen gingen doen. Vandaag merkte ik echt dat heel veel mensen vrij waren wat een drukte dus ik was blij dat ik even pauze had en hoe leuk we hadden vandaag een Paaslunch met lekkere warme broodjes, tulband, duivekater, lekker beleg, jus d'orange en ga zo maar even door. Na de lunch zat ik aardig vol en was mijn batterij weer opgeladen voor de laatste 2 1/2 uur en maar goed ook want het was top drukte en om 15:00 kon ik niet gelijk weg hierdoor dus heb ik even een halfuurtje langer doorgewerkt en is mams even gezellig een bakkie koffie bij ons wezen drinken terwijl ze op mij aan het wachten was. Het was half 4 en ik mocht naar huis dus ben ik gezellig met mams naar de C1000 gereden want zij hadden zo een leuke actie voor de Pasen 4+2 gratis op de gourmetspullen en hoe toevallig wij gaan met Pasen net als half Nederland gezellig gourmetten. De winkelwagen zat vol geladen dus afrekenen en met de tassen vol naar de auto. Daarna hebben we nog even eten gehaald en zijn we naar huis gegaan. Dit weekend is echt een bakweekend want me moeder had zin om vanavond slagroomtruffels te maken dus daar ga ik zo de laatste hand aan leggen en zal het recept van de week nog even online plaatsen. Verder vanavond heerlijk Everybody Dance Now gekeken.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment