Thursday, March 21, 2013

Primark!

 
Wie wilt nou niet winkelen en met een tas vol thuis komen voor een klein bedrag. Dit is namelijk mogelijk bij de Primark en tuurlijk half nederland zal er al zijn geweest maar voor de mensen die deze winkel nog niet kennen is dit artikel.

De eerst Primark is begonnen in juni 1969 op de Mary Street in Dublin onder de naam: Penneys. Al snel daarna openden er op andere plaatsen ook de Primark. Een paar jaar geleden waren wij als klein landje ook aan de beurt en de Primark in Rotterdam opende zijn deuren en wat een mensen kwamen daarop af van elk stadje en dorpje in Nederland. Nadat de winkel al bijna een jaar open was ging ik eruit eindelijk heen met me zus en buiten de Primark om is het Alexandrium ook een heerlijk en mooi winkelcentrum dus wij kwamen met tassen vol thuis. Enige nadeel aan een Primark in Rotterdam was dat het zover vandaan is van Zaandam dus hoopte we op een Primark dichterbij en ja hoor er kwam 1 in Hoofddorp alleen deze vonden wij erg tegenvallen dus zijn we heel snel uit gewandeld. Toen kwam het geweldige nieuws de Primark kwam in Zaandam beter kan niet lekker op me fiets even winkelen. Mijn top 3 is wel duidelijk.

1. Primark Zaandam
2. Primark Rotterdam
3. Primark Hoofddorp

Een aantal maanden geleden is de Primark ook geopend in Almere hier hoor ik ook goede verhalen over maar ben ik nog niet geweest. Bij de Primark vind je leuke spijkerbroeken tussen de €9,- en €19,- maar ook shirtjes/blouse voor €5,- tot €25,- en noem zo op. De schoenenafdeling is voor de vrouw perfect zoveel schoenen voor een klein bedrag. Ik vind dat deze winkel nu in Nederland is gekomen echt perfect want nu kan je er gewoon leuk uit zien voor een klein bedrag.

Bron: www.primark.nl

0 comments:

Post a Comment