Wednesday, March 20, 2013

20 Maart 2013

Na gisteren een dagje vrij te zijn geweest mocht ik vandaag weer aan de bak. Dus rond 7:00 ging mijn eigen wekker af ( Nee ik heb geen digitale wekker nodig als ik mezelf voorneem om een bepaalde tijd wakker te worden dan word ik dat ook super handig ) Om 7:30 ging ik eruit en ben ik lekker wezen douchen en een broodje gegeten om daarna op de fiets te stappen richting me werk. Aangekomen op mijn werk heb ik me zoals gewoonlijk omgekleed en liep ik naar beneden wat bleek ik had om 10:00 pas hoeven te beginnen terwijl ik dacht om 9:00 ( Blond! ) gelukkig kreeg ik dit uurtje erbij dus kon ik lekker om 9:00 beginnen tot 18:00. Eindelijk was het 18:00 en kon ik snel naar huis om te eten dus vanavond lekker aan de bistro krieltjes, sla en een gemarineerd stukje kipfilet geweest en toen snel snel omgekleed om naar dansen te gaan want op woensdag dans ik altijd van 19:00 tot 21:00. Heerlijk wezen dansen en de tijd vloog voorbij uiteindelijk thuis aangekomen neergeploft op de bank met een blikje coca cola light.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment